
Visita de l’escriptor, bloguer i professor Miguel Donoso.
Com aconseguir la indepèndencia financera.
El passat 11 de febrer vam rebre la visita de Miguel Donoso, convidat pel departament d’Administració i Gestió.
Professor d’informàtica en el Centre Específic d’Educació a Distància, creador de la web www.migueldonoso.es i autor de tres títols, va acudir al nostre centre per a presentar-nos l’últim d’aquests dins del Pla de Foment a la lectura.
Durant una xarrada, que va ser molt interactiva, els alumnes de cicle mitjà i superior de la família d’Administració, així com un grup d’alumnes de 4rt de l’ESO, van poder obrir la seua ment a noves maneres d’aconseguir incrementar els seus ingressos passius i acostar-se a la tan desitjada independència financera.
Així mateix va donar recomanacions d’altres lectures relacionades amb la temàtica. Per a totes aquelles persones interessades, l’últim dels seus llibres estarà disponible en breu a la biblioteca del centre.