06
juny
2022

GRADUACIÓ 2022
Quina vesprada més bonica vàrem passar el divendres 27 al nostre centre! 

Després de dos anys de restriccions, va ser un acte multitudinari, entranyable i molt emotiu, en el que gaudirem alumnes, professorat i famílies. Hi hagueren molts somriures, alguna llagrimeta i moltes ganes de celebrar. 



Tinguérem una introducció musical a càrrec de 4t ESO, un discurs impecable de la nostra directora, la desfilada de tot l’alumnat, els discursos dels delegats, una magnífica coreografia de tot l’alumnat de 4t i una cloenda musical fantàstica. L’acte sigué tot un èxit i passarem una vesprada inoblidable. 





Una vegada més cal reconèixer el treball i l’organització de l’alumnat de 1r de Batxillerat Internacional i les seues professores de CAS, que s’encarregaren de tots els detalls i la decoració amb la temàtica Eivissenca que sorprengué a tots i totes les assistents. 

Com no, donar les gràcies a l’AMPA pel seu suport, tant logístic com econòmic, que sempre col·labora en totes les activitats. 

Moltíssimes gràcies. 

Enhorabona a tota la comunitat educativa del Pere Boïl. 



Us deixem el vídeo realitzat per la nostra Community Manager i un enllaç a les fotos de l’acte per a que pugueu gaudir i guardar les que desitgeu.